ISL 2020 1

Hello 2021 📸, goodbye 2020 🦠

Wat was 2020 een bevlogen jaar, vol met continue veranderingen. Van een overvol trouwseizoen 👰🏻 naar een bijna lege agenda in de maanden april en mei. Bruiloften die gepland stonden moesten ineens in een besloten gezelschap gevierd worden. Het ene bruidspaar vond dat helemaal niets en hebben hun bruiloft een jaar verplaatst. Fingers crossed 🤞🏻 dat het deze keer nu wel full fletch door kan gaan. Andere bruidsparen besloten toch om het wel door te laten gaan en te voldoen aan de richtlijnen van het RIVM. Deze bruiloften waren erg intiem en zeker niet minder fotogeniek! Ik wens iedereen een gelukkig en bovenal gezond 2021. Dat we maar veel herinneringen mogen maken met zn allen en ik deze momenten lekker kan vastleggen 📸 😃

Voor een selectie van mijn werk in 2020 in 1 minuut bekijk hier de slideshow.

Hartelijke groeten,

ARF Website, Algemeen, Anouk Raaphorst fotografie, Bruidegom, Bruidsfotografie, Huwelijk, I Shoot Love Bruidsfotografie, ISL Website, ISM Website, Trouwen, Trouwreportage, Westland, bruiloft, huwelijksfotografie
Jaaroverzicht Bruidsfotografie 2020 4
ISL 2020 2